Laden...

Retourneren

  • Alle bestelde producten hebben een bedenktermijn van 15 dagen. 
  • Retourneren kan via PostNL of voor de Belgische klant via DPD. Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, alle kosten voor retour zenden zijn wel voor "eigen" rekening.
    - Behalve als het product defect, beschadig is of als u een verkeerd product heeft ontvangen kunt u het gratis retour zenden (geef wel de juiste retour reden aan in het retour proces)
  • Kiest u voor retourneren, dan ontvangt u het volledige aankoopbedrag binnen 10 dagen na u herroepingsmededeling van ons terug op dezelfde wijze waarmee u heeft betaald. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.
  • Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie.
  • Functioneert het product niet of is die beschadigd of verkeerd geleverd laat het ons weten bij het retourreden.
  • Gaat een artikel kapot, ook dan helpen wij je. (Zie onze pagina over  garantie )

 

Retour online aanmelden

Wilt u een product retourneren? Dat kan! Via onderstaande link kunt u eenvoudig en snel uw retour aanmelden:

 


Hoe inpakken

  • U pakt het product - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele staat, ongeopend (niet gebruikt) en onbeschadigd in de oorspronkelijke verpakking.
  • Een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product en onbeschadigd mag uiteraard wel verlangd worden.
    Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires, beschadigd verpakking en beschrijving of het ontbreken originele verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een deelvergoeding. Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Gebruikte goederen kunnen wij helaas niet retourneren.


Wat mag wel en niet in bedenktijd?

  • Binnen de retourtermijn kun je jouw aankoop thuis rustig bekijken net zoals je het in de winkel zou doen. Bevalt het artikel niet omdat het bijvoorbeeld te groot of te klein is, toch net niet de goede kleur heeft, dan kun je het retour sturen en krijg je je geld terug.

    Hieronder geven we je een paar tips om te voorkomen dat je teleurgesteld raakt bij het retour sturen van je aankoop.

    • Wij begrijpen je enthousiasme om iets uit te pakken maar pak je aankoop altijd zorgvuldig uit waarbij de verpakking of het product niet beschadigd raakt.
    • Wanneer je een artikel echt gaat gebruiken ontstaat al gauw waardevermindering doordat er gebruikssporen achterblijven. Een voetpedaal zal niet zo snel gebruikssporen achter laten. maar bijvoorbeeld een naai- borduur, lockmachine of een ScanNCut uitproberen wel natuurlijk. Pak het gerust netjes uit en bekijk het van alle kanten maar ga er niet mee naaien, borduren of snijden.
    • Sommige bijgeleverde accessoires heb je niet direct nodig om te bepalen of je aankoop aan jouw verwachting voldoet. Laat die dan in de verpakking zitten, dan kan je ze ook niet kwijtraken.
    • Originele verpakking, of de binnen verpakking ter bescherming van het product ontbreekt of is zwaar beschadigd heeft invloed op waardevermindering.


      - Gebruikt met gebruikssporen, Je krijgt 75% terug van de aanschafwaarde
      - Gebruikt met zware gebruikssporen (onverkoopbaar), Je krijgt 50% terug van de aanschafwaarde
      - Originele verpakking, of de binnen verpakking ter bescherming van het product ontbreekt of is zwaar beschadigd, Je krijgt 75% terug van de aanschafwaarde


    Website consumentenbond
     

Bij welke aankopen kan u niet terugsturen

Je kunt niet alles wat je online koopt retourneren. Voor sommige producten geldt geen bedenktijd:

  • Software waarvan de verzegeling na levering is verbroken of waarvan de verpakking is geopend of die zijn geïnstalleerd of geregistreerd
  • Verbruiksartikelen, zoals folies, matten en vloeistoffen waarvan de verpakking is geopend.
  • Garens, dit is niet meer te controleren of het aantal meters nog kloppen     

Kan ik mijn bestelling ruilen?

  • U kan een artikel omruilen! Maar dat kan alleen in de winkel.


Retour geld terug op cadeaukaart

  • Heeft u de aankoop deels met een Cadeaukaart betaald? Na het verwerken van de retourzending wordt de waarde van het artikel op uw Cadeaukaart gezet. U kunt de waarde van de cadeaukaart dan weer voor een volgende bestelling gebruiken.
     

Veelgestelde vragen

  1. Hoe Bestellen / wat is de levertijd
  2. Defect, Beschadigd, Garantie
  3. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
  4. Hoe kan iets retourneren?
  5. Rekenen jullie verzendkosten?
Klant Reviews
7443 reviews

100% beveelt
Huissteden aan

Goede informatie over de naaimachine onderdelen

 
3-3-2022

Wat fijn is dat je door merk en type naaimachine een goede keus kan maken voor voetjes etc. Makkelijk te bestellen en snelle Service Vindt het top.

Een super bedrijf met klantvriendelijkheid

 
19-12-2021

Een super bedrijf met hoge klantvriendelijkheid. Na contact over de trage levering kreeg ik snel reactie en werd meteen uitgezocht waar het leverings probleem zat. Huissteden koppeld dit meteen door aan de klant. Geweldig, kunnen andere bedrijven maar zeker leverings bedrijven iets van leren.

Huissteden Naaimachines

Langstraat 96 
3771 BJ  Barneveld  
Tel: +31 (0)342 - 491 591 

Maandag Gesloten
Dinsdag 9:30 - 17:30
Woensdag 9:30 - 17:30
Donderdag 9:30 - 17:30
Vrijdag 9:30 - 17:30
Zaterdag 9:30 - 16:00

Search engine powered by ElasticSuite
U bezoekt de webshop via een verouderde browser, hierdoor kan het zijn dat de webshop niet optimaal werkt. We raden u aan om de webshop in een andere browser te bekijken. Lees hier meer over veilige browsers.